• Kundeservice
    75 25 50 01
  • Gratis levering v.køb over
    500 kr til firma og posthus.
  • Levering 1-2 dage


BESTILLING

Når du har fundet de varer du ønsker at købe og lagt i indkøbskurven, skal du udfylde dine personlige oplysninger og kreditkort informationer. Når du har accepteret handelsbetingelserne og gennemført betalingen, modtager du automatisk en ordrebekræftigelse på mail.


BETALING

Salili.dk accepterer følgende korttyper: Dankort,Visa Dankort, Visa Electron, Mastercard.

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Salili.dk, og der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL) og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Salili.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.


ORDREBEKRÆFTIGELSE

Alle ordrer bekræftes automatisk  pr mail og du vil  indenfor 2 arbejdsdage modtage besked pr. mail, hvis der skulle være problemer med levering( ved udsolgt vare, forsinkelser ol.)


LEVERING

Vi sender ordrer alle dage og under normale omstændigheder vil en ordre blive afsendt samme dag, såfremt at ordren er placeret inden kl 14.00. Så snart pakken er afsendt vil du modtage et tracking nr. , hvor du kan følge pakken. Vi tager forbehold for forsinkelser og udsolgte varer.


LEVERINGSTID

Danmark: 1-3 dage.


FRAGTOMKOSTNIGER

Salili.dk bruger www.coolrunner.dk  Vi betaler porto ved køb over 500 kr. Det er både Post Danmark og Dao. Levering sker typisk på hverdage mellem 9 og 17. For at sikre hurtig levering kan det være være en god ide at benytte en erhversadresse, hvor der vil være folk tilstede i løbet af hele tidsrummet for leveringen.


FORTRYDELSRET

Salili.dk ønsker varen returneret hurtigst muligt, hvis varen ikke lever op til kundens forventninger. Salili.dk skal underrettes inden 14 dage hvis varen ønskes returneret. Varen skal senest være returneret inden 30 dage. Det er købers ansvar og omkostninger at returnere en vare VIGTIGT. Varen byttes kun når butiks- og leverandør mærkat er intakt og stadig sidder på varen. Dette sikrer dig som kunde, at du altid modtager en vare som er ubrugt. Alle varer, der returneres, skal være forsvarligt indpakket. Ønsker du at bytte varen til en anden størrelse eller farve, skal du returnere varen og bestille en ny på webshoppen. Når vi modtager returvaren overføres pengene automatisk til din konto. Det sikrer, at den ønskede størrelse ikke er udsolgt i mellemtiden.  Vi anbefaler, at varen returneres via coolrunner.dk .Der vælges mellem Post Danmark eller Dao. På den måde er der mulighed for at spore pakken i forsendelsesforløbet, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt pakken er blevet udleveret til Salili.  Ydermere har du mulighed for at efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.  VIGTIGT: Husk at vedlægge original kvittering.


OMBYTNING / RETURNERING

Reklamationer over fejl ved en vare skal ske indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen eller burde have opdaget fejlen ved en almindelig gennemgang af varen.

Salili betaler den billigste returfragt i forbindelse med reklamationen, når denne er berettiget.

NB. Kontakt venligst Salili på 75255001 inden returnering. Tillbagebetaling af købsbeløb sker hurtigst muligt efter, at vi har modtaget varen, og at den lever op til betingelserne for at fortrydelsesretten kan udnyttes.

Varen returneres til :

Salili

Strandvejen 421 A 

6854 Henne Strand.


SIKKERHED

For at handle via webshoppen, skal du registrere dig med følgende oplysninger: Navn,  Adresse,  Tlf nr og e-mail adresse. Personoplysninger bruges udelukkende i forbindelse med en ordre. Salili.dk behandler alle oplysninger 100 % fortroligt, og i overensbestemmelse med persondataloven.

 


ER DU I TVIVL

Hvis du på nogen måde er i tvivl om noget som helst , skal du ikke tøve med at kontakte os på mail : salili@mail.dk 

eller på tlf 75255001 mellem kl 10.00 - 17.00


REKLAMATION OG GARANTI

salili.dk yder ifølge købeloven 2 års reklamationsret fra fakturadato på fabrikations- og materialefejl og mangler. Reklamationsretten gælder ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller inddirekte opstået som følge af forkert behandling, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Fakturaen skal fremvises til Salili i forbindelse med anvendelse af reklamationen.Vi  anbefaler, at du kontakter Salili på salili@mail.dk ,inden du sender en vare til reklamation.